© 10 teisingos mitybos taisyklių

10 Geg

Teisingas maitinimasisNorite pakeisti gyvenimo būdą, pradėti teisingai maitintis ir numesti svorio? Šios paprastos „protingo maitinimosi“ taisyklės jums padės. Jų lengva laikytis. Ilgesnį laiką maitindamiesi subalansuotai ir protingai jūs svorį numesite lengviau ir nekenksmingai sveikatai.

1 taisyklė. Visuomet susimąstykite, ką valgote.

2 taisyklė. Raciono pagrindą turi sudaryti grūdinės kultūros, daržovės ir vaisiai. Tai pagrindinis ląstelienos ir sudėtingųjų angliavandenių, kurie suteikia energijos ir iš organizmo pašalina šlakus, šaltinis.Racionas

Sumažinkite riebalų ir riebaus maisto (sūrio, pieno produktų, dešros, riešutų, kepinių, saldumynų, keptų produktų) vartojimą. Riebaluose yra du kartus daugiau kalorijų nei angliavandeniuose ar baltymuose. Žuvies ir mėsos valgykite nedaug, po 200 g žuvies du kartus per savaitę ir 150 g mėsos tris kartus per savaitę.

3 taisyklė. Tarp valgymų nevalgykite saldumynų. Saldainiai, šokoladas, sausainiai ir kiti saldumynai turi daug kalorijų ir riebalų, tačiau sotumo jausmą suteikia tik trumpam. Todėl jūs tik sustiprinsite savo alkio jausmą, nes mūsų organizmas pripranta prie nuolatinio cukraus gavimo. Pasistenkite saldumynus pakeisti šviežiais vaisiais.

4 taisyklė. Valgyti reikia lėtai. Kuo greičiau jūs valgote, tuo daugiau spėjate suvalgyti iki tol, kol jūsų organizmas duoda signalą apie sotumą.

Valgymas mažomis porcijomis5 taisyklė. Valgyti reikia mažomis porcijomis. Visuomet pasiimkite mažą lėkštę – ši paprasta gudrybė padės kontroliuoti suvalgomo maisto kiekį. Maistą padalinkite 5 kartams – tai naudingiau, nei valgyti tris kartus per dieną didelėmis porcijomis. Nepamirškite, kad tik praėjus 20 minučių po valgio galima pasakyti, ar dar esate alkani.

6 taisyklė. Išmokite atskirti alkį nuo apetito. Jei jaučiate, kad norite valgyti, paklauskite savęs, ar tai iš tiesų alkis. Nereikėtų sėsti už stalo, jei tiesiog atėjo valgymo metas. Tačiau jei iš tikrųjų išalkote, jums būtinai reikia pavalgyti. Alkis – ne apetitas. Tai natūralus ir visiškai normalus pojūtis. Jūs turite mėgautis maistu, tačiau visuomet kreipkite dėmesį į tai, ką ir kiek valgote.Alkis ir apetitas

7 taisyklė. Būtina riboti alkoholinių gėrimų kiekį, nes alkoholis turi tiek pat kalorijų kaip ir riebalai. Norėdami numalšinti troškulį, gerkite mineralinį vandenį, daržovių ir vaisių sultis, nesaldžią arbatą.

8 taisyklė. Jei pažeidėte dietą, kompensuokite tai papildomu pasivaikščiojimu ar dar kuo nors panašaus. Atsitiktiniai dietos pažeidimai savaime neturi jokios reikšmės. Svarbiausia – suprasti, kada tai padarėte. Savo įpročių žinojimas padės lengvai jų atsikratyti.

9 taisyklė. Valgydami niekuomet neužsiimkite pašaline veikla (televizoriaus žiūrėjimu, vairavimu).

10 taisyklė. Labai sunku laikytis teisingos mitybos taisyklių. Bet dar svarbiau NENUSIMINTI, jeigu jas pažeidėte.

 

Parašykite komentarą

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s

%d bloggers like this: