© Tiesa apie bulves

21 Geg

Bulvės

Lietuvoje bulvės pradėtos auginti tik XVIII amžiuje. Racione lietuviai bulves vartoja pakankamai dažnai, taip organizmą papildydami reikalingomis maisto medžiagomis.

Bulvės, virtos piene

* Bulvėse gausu krakmolo, augalinių baltymų, fermentų, organinių ir mineralinių druskų – kalcio, kalio, magnio, geležies, cinko, fosforo, šiek tiek proteino, riebalų, ląstelienos, obuolių, citrinos ir rūgštynių rūgšties, gausu vitaminų A, B, C, PP, U, folinės rūgšties, karotino.

Bulvės, įdarytos varške

* Bulves galima valgyti su pienu, varške.

Troškintos bulvės su morkomis ir prieskoniais

* Jeigu norite pagerinti virškinimą, bulves valgykite su morkomis.

Virtos bulvės su krapais

* Bulvių dieta naudinga sutrikus vandens ir druskų apykaitai, ypač tada, kai kūnas brinksta, taip pat ilgai vartojant šlapimo išsiskyrimą skatinančius preparatus.

* Sergant opalige, profilaktiškai gerkite po 200 ml sunkos per dieną. Tačiau nevartokite ilgiau nei dvi savaites.

Bulvių sunkos ir spanguolių sulčių mišinys

* Sergant chronišku nefritu gerkite bulvių sunkos ir spanguolių sulčių mišinį.

Tarkuotų bulvių tyrė

* Sutarkuotų bulvių tyre gydomi nudegimai. Ši tyrė taip pat padeda sergant odos ligomis (grybeliu, dermatitu, egzema, rože).

* Kalis, esantis bulvių gumbuose, skatina šlapimo išsiskyrimą, todėl tinka sergantiems inkstų ir širdies ligomis.

Bulvių kaukė

* Labai sausai arba saulės nudegintai odai dėkite maitinamąsias bulvių kaukes.

Parašykite komentarą

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s

%d bloggers like this: